נדל”ן בלאס וגאס

מי שמתעניינים בהשקעות נדל”ן בארצות הברית, וודאי כבר סימנו את לאס וגאס כאחד היעדים הבולטים שלהם. אם גם אתם מתעניינים בהשקעות נדל”ן בלאס וגאס – בואו להכות בברזל בעודו חם! ממש עכשיו, בין השנים 2022-2023 נפתחת בפני המשקיעים הזדמנות מצוינת, הודות לעצירה בשוק המקומי המאופיינת במלאי נכסים עם תחרות קטנה ומחירים יחסית נמוכים.

השקעות נדל”ן בלאס וגאס

מחייה זולה, כלכלה מחוזקת, תיירות של למעלה מ-40 מיליון מבקרים בשנה וצמיחה בגידול האוכלוסייה בשנים האחרונות בשיעור של 130%, מאפשרת למשקיעים למצוא כאן נכסים רבים ולקבל תמורתם תשואה מכובדת, של כ-7%-8% בשנה.

מחיר הבתים החציוני בווגאס עומד על כ-230,500 דולר – עלייה של כ-13.4% בשנה החולפת, בעוד שדמי השכירות הממוצעים לדירה בעיר עומדים על כ-1,400 דולרים בחודש. נתונים אלה מזמנים גם משקיעים קטנים ומתחילים בעלי הון עצמי נמוך, שמעוניינים בנכס חדש משלהם ובפריים לוקיישן. משקיעים אלה יוכלו להשכיר בקלות את הנכס הודות לעלייה בביקושים וגם לטווחי זמנים קצרים בהם אחוזי התשואה כמובן גבוהים מאוד.

קריטריונים שחשוב לקחת בחשבון כשבוחרים נכס להשקעה בלאס וגאס

את השקעת הנדל”ן בלאס וגאס אי אפשר לנהל מישראל ולכן צריך להיות נוכחים בה פיזית, כדי להבין מקרוב את השוק ואת הדינמיקה שנוצרה בו.

צריך להוסיף להשקעה גם את ההוצאות המרכזיות: חברת השקעות מקומית, חברת ניהול ואחזקה שתשלוט עבורכם בנכס באופן יומיומי, שיפוץ במידת הצורך, מיסים מקומיים וכמובן עורך דין ושמאי. כל אלה מסתכמים בעלויות לא גבוהות ביחס לאזורים אחרים בארה”ב אך שמגולמים במחיר ההשקעה ועלולים להכניס משקיע לא מנוסה להפסד עמוק.

מעבר לכך, חשוב שתדעו שרוב ההשקעות על נדל”ן בווגאס מאופיינות בהשכרה לטווח הקצר, כך שצריך לבחור מסלול השקעות מותאם ביחס לטווח הזמן, רמת הסיכון והרווח הפוטנציאלי. האפשרויות העומדות בפניכם הן:

  • קניית נכס מניב הכרוך ביציבות אך עם תשלום שוטף לחברת אחזקה רלוונטית.
  • מסלול הכנסה פסיבית שבו תצטרכו מתווך מקומי שיצמצם את הסיכון בבחירת השוכרים (תשואה יחסית נמוכה יותר, של כ-6.6% בשנה).
  • קניית נדל”ן על הנייר במחיר פרה-סייל מוזל (הנחה של 10%-30% ממחיר השוק) לתקופות זמן קצרות ובתשואה יפה, אך עם סיכונים טבעיים מול הקבלן.
  • אקזיט נדל”ני שמותאם למשקיעים מנוסים בלבד, שיש להם האפשרות להקדיש זמן באיתור נכסים בהנחה, השבחתם ומכירתם במחיר השוק.

באילו אזורים כדאי להשקיע?

גרין ואלי

שכונה פופולרית הסמוכה לסטריפ התיירותי של וגאס, בה נמצאים תיירים רבים לצד ביקוש גבוה למגורים יציבים בקרב המקומיים. תעריפי השכירות כאן הם מהגבוהים בעיר, בשל הקרבה המעולה (15 דקות נסיעה) לאטרקציות הפופולריות. בשנת 2022 נרשמה כאן עלייה מדהימה במחירי הדיור של כ-26%. דמי השכירות הממוצעים לדירה סטנדרטית הם בסביבות 2,000 דולר בחודש.

פיוניר פארק

שכונת מגורים איכותית שבה שוק הדיור עדיין זול למדי, כך שניתן למצוא בה נכסים ברבע מהמחיר הממוצע ליתר האזורים בווגאס! מחירו הממוצע של בית כאן עולה בסביבות 250,000 דולר, כאשר דמי השכירות החודשיים נמוכים אך במגמת עלייה (צמיחה של 28% לאורך שנת 2022) ונעים סביב 1,300-1,400 דולרים בחודש.

טול ספרינגס

אזור מצוין למשפחות עם מחירי נדל”ן יחסית גבוהים, כך שמומלץ לבחור במסלול השקעות לטווח הארוך. עלות ממוצעת לבית עומדת על 350,000 דולר ושכר הדירה בסביבות 1,600 דולרים לחודש.

סאמרלין

אזור מבוקש מאוד (בעיקר החלק הדרומי) עם בתי ספר איכותיים, כך שגם הוא מתאים למשפחות ולכן מושך משקיעים שיכולים להתמודד עם קניית נכס גדול המתפקד כהכנסה פסיבית. דמי השכירות כאן גבוהים ב-85% ביחס לשכירות הממוצעת של וגאס ועומדים על כ-2,400 דולר. מחירי הדיור עומדים על 486,000 דולר.

מייקל וויי

זהו אזור עם נכסים במחיר אטרקטיבי, של כ-250,000 דולר ובדמי שכירות של כ-1,200 דולר לחודש. השכונה קרובה למרכז לאס וגאס ולמרות שהיא תתאים למשקיעים עם הון נמוך, חשוב לבחור בה נכסים בקפידה, שכן ישנם רחובות שנחשבים לא מומלצים כלל.

שיטת המיסוי בלאס וגאס

בווגאס לא תשלמו מס מקומי וגם לא מס רכישה, כך שההשקעה שלכם דורשת במיסוי פדרלי בלבד ובשיעור יחסית נמוך.

הזדמנות פז להיכנס לשוק!

בשל התנאים הייחודיים של שוק הנדל”ן בוגאס, נוצרה למשקיעים הזדמנות נדירה ומעניינת מאוד, במסגרתה אפשר למצוא כאן היצע נכסים בסכומים לא גבוהים ולהפוך אותם למניבים בתשואה יפה. חשוב להכיר מראש את כללי השוק ולהתמצא בו כדאי לאתר השקעות מוצלחות ולהיכנס אליהן עם הון לא גבוה ולבחור מסלול תואם.

שאלות בנושא נדל”ן בלאס וגאס

נדל"ן בלאס וגאס

למידע נוסף על נדל”ן בלאס וגאס

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נגישות