קורס נדל”ן בארה”ב

אם גם אתם חולמים להשקיע בנכסים מעבר לים, ולהתמקד באזורים מניבים בארצות הברית – וודאי תשמחו לשמוע שכיום השוק מציע מגוון קורסי נדל”ן להשקעות ממוקדות בארצות הברית. כשהיצע הקורסים רחב, ויש קורסים פורמליים של מוסדות לימוד מוכרים, למול קורסים מקצועיים של יזמי נדל”ן, הבחירה הופכת להיות מורכבת יותר. אז אילו קורסים קיימים, כיצד בוחרים את הקורס האידיאלי ביותר, ומה חשוב להביא בחשבון לפני שנרשמים ללימודים? ריכזנו עבורכם את כל המידע במקום אחד, כולל סקירה של מספר קורסים מובילים בתחום. בואו נתחיל.

קורס נדל”ן בארה”ב

לא מעט אנשים כבר זיהו את הפוטנציאל הגבוה שטמון בהשקעות נדל”ן בארצות הברית, ועל כן, רבים מהם מעדיפים ללמוד את תחום ההשקעות, על מנת שיוכלו לבצע השקעות נדל”ן בעצמם, תוך שיש להם את כל הידע הנחוץ על מנת לנהל את ההשקעות על הצד הטוב ביותר. קורסי נדל”ן שמתמקדים באזורים שונים בארה”ב, מקנים ידע נרחב על האזורים המניבים, על מורכבויות ההשקעה, על אפשרויות המימון, על יצירת נדל”ן מניב, על מגמות ותמורות בשוק הנדל”ן בארה”ב ועל הפוטנציאל הגבוה לתשואות עתידיות.

כיום, יש מגוון רחב של אפשרויות השקעה, החל מהשבחות קרקע לנכסי נדל”ן, דרך רכישת נכסי נדל”ן קיימים ועד לכל תחום הנדל”ן המסחרי. האפשרויות החדשניות בתחום הן רבות ומגוונות, וקורסי נדל”ן מקצועיים המתמקדים באזורים ספציפיים בארצות הברית, מאפשרים למשתתפי הקורס לרכוש את כל הידע התיאורטי והכלים החשובים להבנת שוק הנדל”ן בארה”ב, ולקבלת ההחלטות החשובות והמושכלות, בכל הנוגע לרכישה והשקעה בנכסים באזור.

אילו קורסים קיימים היום בשוק?

נכון, עולם הנדל”ן מציע כמה וכמה קורסי נדל”ן בארה”ב. רגע לפני שתתחילו לבצע טלפונים, להשאיר פרטים בשלל טפסים ברחבי האינטרנט ולברר מידע על קורסים שונים – הכנו לכם סקירה קצרה שתעשה לכם סדר ותסייע לכם להבין אילו קורסים מומלצים יותר ואילו פחות.

הקורס של חברת CPI

בחרנו להציג לכם לפני הכול, את הקורס של חברת CPI. לאחר מחקר שערכנו בנושא, בהחלט מדובר על אחד הקורסים המקצועיים והמומלצים בתחום, המקנה שלל כלים ומיומנויות מקצועיות, וטומן בחובו לא מעט יתרונות פרקטיים משמעותיים. ראשית נציין כי את הקורס מעביר חן גולדשטיין, יזם נדל”ן שמשקיע בארה”ב ומייצר רווחים של מיליוני שקלים, וכמובן – ביצע מעל 80 עסקאות נדל”ן מוצלחות. ללמוד ממי שעשה זאת בעצמו, זו כנראה הדרך הטובה ביותר ללמוד.

ומה לגבי הקורס? ובכן, טוב לדעת שיש כמה מסלולים, מסלול בסיסי, מסלול VIP ומסלול פלטינום. בואו נרחיב על מסלול הפלטינום, שהוא שונה באופן משמעותי מכל הקורסים המוצעים בשוק, והוא יקנה לכם את כל הכלים הנחוצים לביצוע עסקאות נדל”ן בארה”ב באופן מקצועי ונכון (אגב, בדרך כלל במסלול הזה מלמדים נושאים שהם אקסטרה ולא נלמדים במכללה). הקורס מועבר באופן פרונטלי, והשיעורים מספקים ידע תיאורטי נרחב בכל הנוגע לשוק הנדל”ן בארצות הברית, כאשר בסופו של דבר, תדעו לזהות הזדמנויות השקעה פוטנציאליות ולנהל השקעות נדל”ן מניבות. לאחר סיום החלק התיאורטי, תוזמנו לסיור משקיעים, סיור שיאפשר לכם להכיר את השטח ברמה המעשית, ויעניק לכם כלים מקצועיים נוספים לביצוע עסקאות נדל”ן בארה”ב – כאשר גולת הכותרת היא שבשלב זה, תבצעו את עסקת הנדל”ן הראשונה שלכם, בליווי מקצועי וצמוד כמובן (כך שתוכלו לבצע את העסקה בביטחון, יד ביד עם אנשי מקצוע מובילים בתחום שיוודאו שיש לכם את כל הידע כדי לעשות זאת בעצמכם בהמשך). לאחר מכן, תוכלו להיכנס אל קהילת המשקיעים והיזמים של בוגרי הקורס – ולהתחיל לנהל את עסקאות הנדל”ן שלכם בעצמכם, באופן מקצועי ומקיף.

מכללת אפיק

מכללת אפיק מציעה קורסי אונליין בכל נושא ההשקעות בארצות הברית, זאת לצד קורסי נדל”ן נוספים. כאמור הקורסים מתנהלים אונליין, ומועברים על ידי אנשי נדל”ן ושמאים. היתרון הוא שניתן ללמוד בכל זמן נתון, בקצב שלכם ומאיפה שנוח ומתאים לכם.

מכללת פסגות

גם מכללת פסגות המוכרת, מציעה קורס נדל”ן בארה”ב,  כשהקורס כולל 5 מפגשים, במשך 20 שעות אקדמאיות. במסגרת הקורס תקבלו ידע תיאורטי נרחב, כשהקורס כולל גם מספר שעות תרגול מעשיות. אין צורך בידע קודם בתחום הנדל”ן.

איך אדע לבחור את קורס הנדל”ן שמתאים לי?

זו שאלה מצוינת, והתשובה לכך טמונה בכמה פרמטרים. ראשית, בחרו בקורס שמקנה ידע תיאורטי נרחב, כזה שיאפשר לכם ללמוד את תחום השקעות הנדל”ן בארצות הברית באופן המקצועי והטוב ביותר, כך שבסופו של דבר – תכירו את שוק הנדל”ן בארה”ב על בוריו, תדעו לזהות אזורים פוטנציאליים להשקעה וכמובן תדעו כיצד להתנהל בעסקת נדל”ן אמריקאית. לצד ידע תיאורטי, חשוב לא פחות להתנסות גם ברמה המעשית, ולהבין איך מבצעים את העסקאות בעולם האמיתי, וכמובן לקבל כלים ומיומנויות עסקיות נוספות שיסייעו לכם בתהליך.

מה עוד? קורס שיקנה לכם ליווי צמוד יהיה אידיאלי יותר מקורס שמקנה רק ידע תיאורטי, ונוסף על כך – תמיד טוב לבדוק כמה מבוגרי הקורס הצליחו לנהל עסקאות נדל”ן בארצות הברית לאחר סיום לימודיהם.

שנתחיל ללמוד?

אין ספק שקורס נדל”ן בארה”ב יכול לפתוח בעבורכם אפיקים חדשים, ולהעניק לכם ידע רחב וכלים מקצועיים שיסייעו לכם לעשות את צעדיכם הראשונים בעולם הנדל”ן, לנהל נכסי נדל”ן מניבים ולפתח הכנסה בתחום שתופס תאוצה משנה לשנה.

[recent-posts]

תמונת נוף של ארה"ב - קורס נדלן בארהב

למידע נוסף על קורס נדל”ן בארה”ב

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נגישות