נדל”ן בלוס אנג’לס

אם חשבתם על השקעות נדל”ן בארצות הברית, וודאי הבנתם שלוס אנג’לס מהווה יעד פוטנציאלי להשקעות, בעיקר בשל מגוון היתרונות הרחב שהעיר מציעה למשקיעים, החל מהשקעות בנכסי נדל”ן בנויים ועד להשבחות קרקע. ריכזנו את כל המידע שחשוב לדעת – ממש כאן.

שוק הנדל”ן בלוס אנג’לס, קליפורניה

ברוכים הבאים אל שוק הנדל”ן של לוס אנג’לס. לוס אנג’לס נמצאת בקליפורניה (שהיא השלישית בגודלה בארה”ב), ושוק הנדל”ן שלה, מאוד רחב ומציע לא מעט נכסי נדל”ן שונים ומגוונים, זאת לצד אוכלוסיות מגוונות המהוות קהל יעד פוטנציאלי, ובייחוד צעירים ששוכרים דירות. לכן, הביקוש לדירות באזור קליפורניה בכלל, ולוס אנג’לס בפרט – הולך ועולה, מה שהופך את קליפורניה ולוס אנג’לס ליעדים חמים להשקעות נדל”ן.

פה נעצור לציין שכיום יש לא מעט קורסי נדל”ן שמתמקדים ביעדים ספציפיים, כמו קורס השקעות הנדל”ן בארה”ב (בהדרכת חברה ישראלית).

באילו סוגים של נכסים אפשר להשקיע?

  • דירות למגורים – כיום, ניכר כי יש לא מעט תושבים שמעדיפים לשכור דירות למגורים, מה שהופך את לוס אנג’לס ליעד מעולה עבור לא מעט משקיעים ישראליים (ובייחוד בפרויקטי השבחות קרקע ופינוי בינוי – ועל כך נפרט בהמשך). מבחינת אזורים, טוב לדעת שעמק האנטילופה נחשב לאזור כדאי מבחינת השקעות נדל”ן למגורים.
  • דירות למטרות תיירות – העיר מארחת לא מעט אנשים מידי שנה, כולל אולימפיאדות, כך שיש ביקוש גם לדירות AIR BNB ופתרונות דיור לתיירים, שלרוב מעדיפים לבחור באופציות הללו על פני בתי מלון.
  • נכסים מתחום הנדל”ן המסחרי – לוס אנג’לס היא עיר של עסקים, ובשל כך יש בה לא מעט נכסי נדל”ן מסחרי להשקעה. להשקעות בנדל”ן מסחרי יש מגוון רחב של יתרונות, בין היתר התשואה, עליית הערך היציבה וחוזי שכירות ארוכי טווח (בשונה מנדל”ן למגורים/תיירות). לרוב, גם ההון העצמי הנחוץ נחשב לנמוך יותר מאשר ההון העצמי שנדרש לדירות למגורים/תיירות – לכן בהחלט כדאי לשקול גם את האופציה הזאת.

הכירו את השקעות הנדל”ן החדשניות: פרויקטי השבחת קרקע

פרויקטי השבחות קרקע הפכו למאוד נפוצות באזור לוס אנג’לס, ולא בכדי. נדמה שמדובר על עסקה עם פוטנציאל גבוה להשקעה, כזו שמאפשרת לכם להשקיע כסף בנדל”ן, עם מינימום התעסקות בבירוקרטיה. לרוב, ההשקעה תתבצע במיקומים מרכזיים בלוס אנג’לס, אבל לא רק. מדובר על השבחה של הקרקע, הגדלת זכויות הבניה והנפקת אישורי בניה למספר יחידות דיור שונות, כשהמשקיע הוא בעל הקרקע, ובתום התהליך ניתן למכור את הקרקע לקבלן (כך למעשה, אין צורך לנהל מערכת יחסים עם דיירים עתידיים או להתנהל מול הקבלנים). בשל העובדה שלוס אנג’לס עצמה רוצה להגדיל את אפשרויות הדיור בעיר, היא מעודדת פינוי בינוי והשבחה של קרקעות, במטרה להפוך אזורים עם מעט דירות, לאזורים עם כמות גדולה יותר של יחידות דיור, ועל כן היא נותנת עדיפות ליזמי נדל”ן שעושים זאת – מה שהופך את תהליך ההשקעה לכדאי יותר. העסקאות הללו נעשות בליווי של חברה מקצועית, כשיש כמה חברות שעושות זאת עבור המשקיעים, כולל חברות ישראליות, כדוגמת CPI. התהליך עובד בצורה כזאת, החברה המקצועית שעמה תעבדו, תאתר עבורכם את הנכס ותוודא שהוא מתאים לפרויקט ולפינוי בינוי, והם גם אלה שיתנהלו מול הדיירים הקיימים ומול העיריה, וידאגו לכל התהליכים הבירוקרטיים. לאחר קבלת האישורים, ניתן למכור את הקרקע ברווח גדול יותר מסך ההשקעה, כך שבעצם כולם מרוויחים (גם אתם כמשקיעים וגם החברה שמתווכת עבורכם את כל התהליך).

ומה לגבי המיסוי?

הרחבנו לא מעט על כל נושא המיסוי בארצות הברית בעמוד הזה. אבל כן נציין גם כאן שעל המשקיעים הזרים בארצות הברית, להגיש דוח אישי לרשויות המס, כאשר יש לשלם מס פדרלי ומיסוי עירוני ומדיני. כמו כן, שימו לב שעליכם לדווח על הרווחים והנכסים גם בישראל – כאשר חשוב להביא בחשבון שישראל חתומה על אמנת מס עם ארה”ב.

השקעה בנדל”ן בלוס אנג’לס – זה הזמן!

ניכר שלוס אנג’לס היא עיר יציבה מבחינה כלכלית, ועל כן, גם התשואה עבור השקעות נדל”ן נחשבת כטובה ומניבה ביחס לאזורים אחרים. זאת וגם מכלול היתרונות שבהשקעה בנדל”ן באזור, מובילים את לוס אנג’לס לטופ, כך שהעיר נחשבת לאחד היעדים האידיאליים להשקעות נדל”ן עבור ישראלים.

 

נדלן בלוס אנג'לס

למידע נוסף על נדל”ן בלוס אנג’לס

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נגישות